Generalforsamling 2025
Generalforsamling i BK Vestia 2025
Bestyrelsen indkalder hermed til BK Vestias ordinære generalforsamling for 2025 mandag den 31. marts kl. 18:00 i Bavnehøj Hallen, Enghavevej 90 (Ajax’s Pavillon).
Jf. BK Vestias vedtægter §7, stk. 2, skal der holdes generalforsamling inden udgangen af maj måned. Indkaldelsen skal ske med mindst 4 ugers varsel.
Foreløbig dagsorden:
- Valg af dirigent og referent.
- Bestyrelsens beretning.
- Aflæggelse og godkendelse af det reviderede årsregnskab for det forløbne år.
- Aflæggelse og godkendelse af bestyrelsens budget 2025.
- Behandling af indkomne forslag.
- Valg til bestyrelsen: På valg er: Jesper Bloksgaard, Lars Berg, Morten Olsen, Desirée Hansen, Yoann Appatore.
- Valg af en revisor og revisorsuppleant.
- Bestyrelsen indstiller, at Revision & Rådgivningsgruppen genvælges som revisor.
- Eventuelt.
Forslag til vedtagelse fra medlemmer skal mailes til info@vestia.dk senest 14 dage før generalforsamlingen, dvs. den 17. marts 2025. Endelig dagsorden og tilhørende materiale udsendes senest 8 dage før generalforsamlingen, dvs. den 24. marts 2025.
Tilmelding
Generalforsamlingen er åben for alle medlemmer, og det er muligt at møde op uden forhåndstilmelding. Bestyrelsen vil dog gerne opfordre til, at deltagere tilmelder sig, så vi har en fornemmelse af deltagerantallet og kan indkøbe et passende antal forfriskninger.
Tilmelding
Generalforsamlingen er åben for alle medlemmer, og det er muligt at møde op uden forhåndstilmelding. Bestyrelsen vil dog gerne opfordre til, at deltagere tilmelder sig, så vi har en fornemmelse af deltagerantallet og kan indkøbe et passende antal forfriskninger. Tilmelding kan ske på følgende link.
Vel mødt!
Med venlig hilsen
Bestyrelsen